The most important thing I realized is that painful breakups, unrequited love, shitty jobs and the like help us to BUILD CHARACTER and that no matter how bad it feels, we are much better off because of it. Sometimes you have to stand alone to make sure you can. Forget what you want to remember what you deserve.You may not end up where you thought you'd be, but you'll always end up where you were meant to be. You can either let these bad things, define you, destroy you or strengthen you. Fight through it like a warrior. Greater things are to come.

Saturday, May 29, 2010

Prince of Persia

 via (Source)

After a day filled with lots of cheese grating, hamburger patties making and spending time with the cousin- comes my wonderful night with the Prince of Persia aka Jake Gyllenhaal.

Lame. haha

Watched the movie with C and it wasn't a bad movie at all (as the boys probably thought it would be)!!! At the very least- there was LOTS of fighting and war scenes in this movie that got me on the edge of my seat....while sex and the city i was just prayingggggggg for drama to happen. That's the difference there. Its SO sad that im comparing SATC2 with Prince of Persia but seeing i watched two movies back to back, i really gotta say i enjoyed watched Jake Gyllenhaal flex more. haha It WAS a bit outrageous how the movie turned him into this ancient spider-man/superman/jackie chan like person that can climb/jump/fight without a SCRATCH. There was this one scene there was like 10 of these creepy assassin men that was TRAINED to kill and he was able to get away perfectly fine!!!! I mean he's hot but his invincibility kinda bothered me lol

&& at the end this damn black guy stole what could have been MY ticket to claim Prince of Persia promo prizes that could have been the COUSINs gift...grrrrrr.

I gotta go on a movie detox. I swear.

PS. Got these GORGEOUS white Converse ballet flats from the cousin and i LOVE THEM. Thnx love! I can't wait to start dirtying them up by wearing them all summer lol


MsTran said...

you're welcome!!

and I was PLEASANTLY suprised to see numerous shots of Jake pop up on the blogger feed... I almost drowned in my drool just now! hahaah

& THANK YOU for helping me set up/prep for the bbq! If you weren't for you, I don't think we'd have those delicious burgers yesterday <3


tweeet tweeet