The most important thing I realized is that painful breakups, unrequited love, shitty jobs and the like help us to BUILD CHARACTER and that no matter how bad it feels, we are much better off because of it. Sometimes you have to stand alone to make sure you can. Forget what you want to remember what you deserve.You may not end up where you thought you'd be, but you'll always end up where you were meant to be. You can either let these bad things, define you, destroy you or strengthen you. Fight through it like a warrior. Greater things are to come.

Monday, May 10, 2010

Wish i paid more attention in Chinese school

今日是剛剛一個星期.
我沒試過在一個星期之內不跟他說話..很不習慣,很苦.

我明白他的原因, 他的道理. 是真的.
不過我真是不知道你依然愛不愛我....

我的直覺是說這只是考嚴給我們的..但我不知道我的直覺是否在說謊.

或許他真是不愛我了...這就是為什麼他選擇這條道路.
我不知道是不是真的. 我真是很怕. 我不想去想. 我不應該去想.

同時, 我明白現在最重要的一點, 是我自己. 不是“我和你” (如果還有“我和你”..). 我知道我一定要非常的努力去將完成我需要完成的事. 我不會辜負我自己和關心我的人. 當我做我要做的事, 我不會想其他的事. 大家可以放心. 我只是想打出我的感覺但我不想用英語來表達因為我沒有人和我一起分擔這痛的感覺...
今晚是最後一晚我可以像這樣.

另外,我很明白,眼前我們不能做是男女朋友因為我們都沒有改變。
我只想他 1.成功, 2.做他需要做的事...和期望...他仍然有同樣的感覺,他仍然愛我...

我真的希望..這是,不是我和你終點. 只是考嚴.
我真的好想聽到你再叫我BB.........

最難個星期我已渡過.
更加難的日子等待著我.但是我知道我能做到.

一定可以.

0 comments:

Archive

tweeet tweeet


    TWEET WITH ME